Tisztelt Lakosok!

Az energiakrízis okozta nehézségek áthidalása érdekében indította el a kormány a magyarországi barnakőszén-programot, lehetőséget adva a lakosságnak a hazai barnakőszén elérhető áron történő megvásárlását.

A lakossági megrendelések teljesítésére az Ormosszén Zrt. webáruházat hozott létre, amely elérhető az interneten a https://hazaiszen.hu weboldalon, ahol a lakossági megrendeléseket regisztrációt követően ugyanúgy el lehet intézni, mint bármely más webáruházban. 

A megrendelt szén kiszállításával kapcsolatos értesítéseket az Ormosszén Zrt. munkatársai és a Magyar Posta munkatársai a megrendelőlapon megadott mobilszámon fogják a megrendelő részére eljuttatni. Amennyiben a megadott telefonszám nem a megrendelőé, úgy a telefonszám tulajdonosának mindenképpen jelezni kell, hogy az érkezett információt a megrendelő részére haladéktalanul továbbítania kell! 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosokat, hogy kiszállításkor a magánszemély átveszi a megrendelt szenet és bankkártyával, illetve utánvéttel fizet attól függően, hogy milyen fizetési módot adott meg a megrendeléskor. 

Azon lakosok, akik nem rendelkeznek internet eléréssel (rokon, ismerős segítségét nem tudják igénybe venni) fordulhatnak – kizárólag ügyfélfogadási időben – a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Műszaki Osztálya ügyintézőjéhez. Az önkormányzat csak közvetítői feladatot lát el a megrendelés továbbításában, a megrendelt szén kiszállításában és az áru ellenértékének kifizetésében nincs szerepe.