az Osztály dolgozói:
Pénzügyi- Gazdasági Osztály
központi elérhetősége
4251 Hajdúsámson, Szabadság tér 5.
Telefon: +36 (52) 590-590
Email: penzugyiiroda@hajdusamson.hu
központi elérhetősége
4251 Hajdúsámson, Szabadság tér 5.
Telefon: +36 (52) 590-590
Email: penzugyiiroda@hajdusamson.hu
Bujdosóné Czirják Mariann
osztályvezető
"B" épület 2.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 301
Email: bujdosone.czirjakmariann@hajdusamson.hu
osztályvezető
"B" épület 2.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 301
Email: bujdosone.czirjakmariann@hajdusamson.hu
Bencze Lászlóné
"A" épület 5.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 332
Email: bencze.laszlone@hajdusamson.hu
"A" épület 5.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 332
Email: bencze.laszlone@hajdusamson.hu
Feketéné Fábián Andrea
"A" épület 4.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 322
Email: feketene.fabianandrea@hajdusamson.hu
"A" épület 4.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 322
Email: feketene.fabianandrea@hajdusamson.hu
Mászlé Edina
"B" épület 1.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 311
Email: maszle.edina@hajdusamson.hu
"B" épület 1.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 311
Email: maszle.edina@hajdusamson.hu
Molnárné Putz Emese Éva
"B" épület 1.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 312
Email: molnarne.putzeva@hajdusamson.hu
"B" épület 1.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 312
Email: molnarne.putzeva@hajdusamson.hu
Ozsváth Józsefné
"A" épület 5.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 331
Email: ozsvath.jozsefne@hajdusamson.hu
"A" épület 5.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 331
Email: ozsvath.jozsefne@hajdusamson.hu
Szabó Józsefné
"A" épület 5.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 333
Email: szabo.jozsefne@hajdusamson.hu
"A" épület 5.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 333
Email: szabo.jozsefne@hajdusamson.hu
Szabóné Vásári Tünde
"A" épület 4.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 323
Email: szabone.vasaritunde@hajdusamson.hu
"A" épület 4.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 323
Email: szabone.vasaritunde@hajdusamson.hu
Telepóné Terdik Éva
"A" épület 3.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 321
Email: terdik.eva@hajdusamson.hu
"A" épület 3.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 321
Email: terdik.eva@hajdusamson.hu
Zelenákné Őri Beáta
"B" épület 1.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 311
Email: zelenakne.oribeata@hajdusamson.hu
"B" épület 1.sz. iroda
Telefon: +36 (52) 590-590 / 311
Email: zelenakne.oribeata@hajdusamson.hu
A. Pénzügyi feladatok:
- Havonként elkészíti az önkormányzat finanszírozási ütemtervét.
- Tájékoztatja a képviselő-testületet az önkormányzat likviditási helyzetéről.
- Intézi a bevételek beszedésével kapcsolatos pénzügyi teendőket, a számlakibocsátást és vezeti a bevételekhez kapcsolódó analitikus nyilvántartásokat. Adatokat szolgáltat a társirodáknak.
- Ellátja a költségvetés végrehajtására vonatkozó kötelezettségvállalások pénzügyi teljesítését.
- Előkészíti a hitel igénybevételéhez szükséges dokumentációt, közreműködik a hitelszerződések előkészítésében, gondoskodik a hitelek és hitelkamatok törlesztéséről és nyilvántartásáról.
- Intézi az átmenetileg szabad pénzeszközök kamatozó betétbe történő elhelyezését.
- Nyilvántartja az önkormányzat tulajdonában lévő értékpapírokat, illetve a vagyoni befektetéseket.
- Ellátja a házipénztár működésével kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a munkáltatói támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi feladatokat.
- Ellátja az ÁFA-val kapcsolatos pénzügyi és nyilvántartási feladatokat. Elkészíti az ÁFA bevallásokat, gondoskodik azok befizetéséről, illetve visszaigényléséről.
- Gondoskodik a kifizetett segélyek alapján az önkormányzatot megillető állami támogatás lehívásáról.
- Végzi az önkormányzati bérlakásokkal kapcsolatos nyilvántartási és pénzügyi feladatokat.
- Gondoskodik az iroda által benyújtott pályázatokon nyert támogatások lehívásáról, az ezzel kapcsolatos számlanyitási feladatokról.
- Végzi az Európai Uniós támogatással megvalósuló projektekhez kapcsolódó pénzügyi feladatokat és vezeti a kapcsolódó nyilvántartásokat.
- Tervezi a Jogi – Szervezési Iroda adatszolgáltatása alapján a hivatal bér- és létszám előirányzatát, beszámol annak teljesítéséről.
- Gondoskodik a megbízási díj és egyéb személyi jellegű kifizetések számfejtéséről, az ehhez kapcsolódó nyilvántartások vezetéséről, a szükséges egyeztetések elvégzéséről.
- Gondoskodik az önkormányzat és a polgármesteri hivatal részére az étkezési utalványok megrendeléséről, nyilvántartásáról, elszámolásáról.
- Gondoskodik a főkönyvi könyvelés és a bevételekről vezetett analitikus könyvelés egyeztetéséről. Feladást készít a főkönyvi könyvelés részére negyedévenként.
- Kimutatást készít a hitelállomány alakulásáról a féléves, éves beszámolóhoz, valamint a költségvetéshez. Adatot szolgáltat a hosszú lejáratú kötelezettségekből a rövid lejáratú kötelezettségekbe történő átkönyveléshez.
- Havonként elkészíti a Magyar Államkincstár Területi Igazgatósága által megküldött bérkönyvelési értesítő alapján a bérek könyvelését és egyezteti a kapcsolódó függő főkönyvi számlákat.
- Ellátja a bevallásokkal, adóigazolásokkal, jövedelemigazolásokkal kapcsolatos feladatokat.
- Nyilvántartást vezet a központi költségvetésből származó bevételekről és azt negyedévenként egyezteti a főkönyvi könyveléssel.
- Havi adatszolgáltatást nyújt be a MÁK felé a pénzforgalmi és a mérleg adatokról minden hónap 20-ig.
- Figyelemmel kíséri az adóbevételek alakulását. A társirodával napi kapcsolatot tart fenn.
- Elkészíti a hivatal éves leltárát, vezeti a szükséges analitikus nyilvántartásokat.
- Vezeti az önkormányzat és a hozzá tartozó költségvetési szervek kötelezettségvállalás nyilvántartását.
- Figyelemmel kíséri, értékeli és intézi az önkormányzati vagyon- és felelősségbiztosítást, a gépjárművek kötelező biztosításával kapcsolatos feladatokat.
B. Költségvetési, számviteli feladatok:
-
Képviselő-testületi döntésre előkészíti az önkormányzat költségvetésének koncepcióját, továbbá a költségvetési rendelet-tervezetet, valamint a költségvetési rendelet módosításának tervezetét, szervezi a végrehajtás feladatait.
-
Képviselő-testületi, illetve bizottsági döntésre előkészíti az önkormányzat költségvetését érintő előterjesztéseket, gondoskodik a döntések költségvetési rendeleten történő átvezetéséről.
-
Az éves beszámoló keretében előterjesztést készít az önkormányzat pénzmaradványának megállapítására, javaslatot tesz a felhasználására.
-
Az intézményi adatszolgáltatások alapján gondoskodik a normatív állami hozzájárulások igényléséről, és a beszámoló keretében történő elszámolásáról.
-
Az együttműködési megállapodásnak megfelelően ellátja Hajdúsámsoni Roma Nemzetiségi Önkormányzat gazdálkodási feladatait.
-
A gazdasági események számviteli nyilvántartását végzi.
-
Vezeti az önkormányzat és a hozzá tartozó költségvetési szervek előirányzat nyilvántartását.
-
Gondoskodik az önkormányzat és a gazdálkodás tekintetében hozzárendelt intézmények elemi költségvetése összeállításával kapcsolatos feladatokról, az intézményi költségvetéseknek a Magyar Államkincstár Területi Igazgatóságához való továbbításáról.
-
Gondoskodik a féléves és éves intézményi beszámolók elkészítéséről és a Magyar Államkincstár Területi Igazgatóságához történő továbbításáról.
-
Előkészíti és ütemezés szerint határidőre benyújtja a Magyar Államkincstár Területi Igazgatóságához a létszámcsökkentési pályázato(ka)t.
-
Gondoskodik az intézmények alapító okiratának változása esetén a törzskönyvi nyilvántartáson történő átvezetés kezdeményezéséről.
-
Gondoskodik a főkönyvi könyvelésről és annak az analitikus nyilvántartásokkal történő egyeztetéséről.
-
Jóváhagyásra előkészíti az államháztartási törvény végrehajtásáról szóló kormányrendeletben előírt „Együttműködési megállapodás”-t az önkormányzathoz rendelt intézményekkel.
-
Ellátja az Európai Uniós támogatással megvalósuló projektekhez kapcsolódó költségvetési tervezési feladatokat, nyilvántartja az azokkal kapcsolatos kötelezettségvállalásokat.
-
Biztosítja a költségvetési szervek pénzellátását és figyelemmel kíséri az intézmények költségvetési támogatásának alakulását.
-
Értékbeni nyilvántartást vezet az önkormányzati ingatlanvagyonról, gondoskodik annak a főkönyvi adatokkal és az ingatlan vagyonkataszterrel való egyezőségéről.
-
Elkészíti a hivatal számviteli politikáját, számlarendjét, hatálybalépésüket követően gondoskodik azok betartásáról és betartatásáról.
-
Gondoskodik az önkormányzat költségvetésének végrehajtásáról szóló féléves és éves beszámoló, valamint a képviselő-testület elé kerülő zárszámadás elkészítéséről.
-
Elkészíti a számviteli (pénzgazdálkodási, értékelési, leltározási) szabályzatokat.