Hajdúsámson Város Önkormányzata
4251 Hajdúsámson, Szabadság tér 5.
Telefon: (52) 590-590, Fax: (52) 590-591
E-mail: polgmesterihivatal@hajdusamson.hu
LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ
A COVID-19 járvány 2. hullámára tekintettel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalban a munkavégzés továbbra is osztott munkarendben történik.
Kérjük, hogy ügyintézője munkaidő beosztásáról és az időpont foglalásról telefonon, vagy a portán érdeklődjenek.
2020. november 11. (szerda) napjától
a Hajdúsámsoni Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadásra a következő szabályok szerint kerül sor:
Az ügyek intézésére a következő módon és formában kerül sor:
- Személyes és pénztári ügyfélfogadás: az ügyfeleknek az ügyintéző munkatárssal előzetesen, telefonon (+36-52-590-590), vagy e-mailen szükséges időpontot egyeztetni. Személyes ügyintézésre kizárólag az előre egyeztetett időpontban kerülhet sor, abban a kizárólagos esetben, ha a személyes jelenlétet jogszabály írja elő.
- Telefonon: a +36-52-590-590-es központi telefonszámon.
- Postai úton: a Hajdúsámsoni Polgármesteri Hivatal címére: 4251 Hajdúsámson, Szabadság tér 5.
- Ügyfélkapu használatával: elektronikus ügyintézés esetén.
- Interneten és e-mail-en keresztül: amennyiben nem rendelkezik ügyfélkapuval, a következő hivatalos e-mail címre kérjük elektronikus leveleiket megküldeni: polgarmesterihivatal@hajdusamson.hu
- Egyszerűsített bejelentés esetén: az bejelentes@hajdusamson.hu e-mail címen a következő tevékenységek engedélyezése esetén: kereskedelmi működési engedély igénylése; telepengedély igénylése; zaj- és rezgésvédelemmel kapcsolatos hatósági engedély igénylése; jegyző engedélyéhez kötött kutak, valamint az azokhoz tartozó víztisztító létesítmény kivitelezésének, létesítésének, üzemeltetésének, fennmaradásának, megszüntetésének engedélyezése; az 500 m3/év mennyiséget meg nem haladó, kizárólag háztartási szennyvíz tisztítását, és a tisztított elszikkasztását szolgáló létesítmény létesítésének, üzemeltetésének, fennmaradásának és megszüntetésének engedélyezése.
Megkérjük az Ügyfeleket, hogy papír alapú beadványaikat a bejárat melletti postaládába helyezzék be!
A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS ESETÉN A HIVATALBAN A SZÁJAT ÉS ORROT ELTAKARÓ ESZKÖZ ÉS A KÉZFERTŐTLENÍTŐ SZEREK HASZNÁLATA KÖTELEZŐ.
A hivatalt csak egészséges emberek látogathatják.
A 2 méteres távolság tartása kötelező.
Elektronikus ügyintézés esetén a hivatalos kérelem nyomtatványok a www.hajdusamson.hu oldalon is elérhetőek.
Az elektronikus ügyintézés folyamatosságát és zökkenőmentességét továbbra is biztosítjuk!
További információk a korona-vírussal összefüggésben: https://koronavirus.gov.hu/
Hajdúsámson, 2020. november 9.
Antal Szabolcs s.k
polgármester
dr. Danku József s.k.
jegyző