Hajdúsámson Város Önkormányzata
4251 Hajdúsámson, Szabadság tér 5.
Telefon: (52) 590-590, Fax: (52) 590-591
E-mail: polgmesterihivatal@hajdusamson.hu


 

LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ

 

A COVID-19 járvány 2. hullámára tekintettel tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalban a munkavégzés továbbra is osztott munkarendben történik.

Kérjük, hogy ügyintézője munkaidő beosztásáról és az időpont foglalásról telefonon, vagy a portán érdeklődjenek.

 

2020. november 11. (szerda) napjától

a Hajdúsámsoni Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadásra a következő szabályok szerint kerül sor:

Az ügyek intézésére a következő módon és formában kerül sor:

  1. Személyes és pénztári ügyfélfogadás: az ügyfeleknek az ügyintéző munkatárssal előzetesen, telefonon (+36-52-590-590), vagy e-mailen szükséges időpontot egyeztetni. Személyes ügyintézésre kizárólag az előre egyeztetett időpontban kerülhet sor, abban a kizárólagos esetben, ha a személyes jelenlétet jogszabály írja elő.
  2. Telefonon: a +36-52-590-590-es központi telefonszámon.
  3. Postai úton: a Hajdúsámsoni Polgármesteri Hivatal címére: 4251 Hajdúsámson, Szabadság tér 5.
  4. Ügyfélkapu használatával: elektronikus ügyintézés esetén.
  5. Interneten és e-mail-en keresztül: amennyiben nem rendelkezik ügyfélkapuval, a következő hivatalos e-mail címre kérjük elektronikus leveleiket megküldeni: polgarmesterihivatal@hajdusamson.hu
  6. Egyszerűsített bejelentés esetén: az bejelentes@hajdusamson.hu e-mail címen a következő tevékenységek engedélyezése esetén: kereskedelmi működési engedély igénylése; telepengedély igénylése; zaj- és rezgésvédelemmel kapcsolatos hatósági engedély igénylése; jegyző engedélyéhez kötött kutak, valamint az azokhoz tartozó víztisztító létesítmény kivitelezésének, létesítésének, üzemeltetésének, fennmaradásának, megszüntetésének engedélyezése; az 500 m3/év mennyiséget meg nem haladó, kizárólag háztartási szennyvíz tisztítását, és a tisztított elszikkasztását szolgáló létesítmény létesítésének, üzemeltetésének, fennmaradásának és megszüntetésének engedélyezése.

 

Megkérjük az Ügyfeleket, hogy papír alapú beadványaikat a bejárat melletti postaládába helyezzék be!

 

A SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS ESETÉN A HIVATALBAN A SZÁJAT ÉS ORROT ELTAKARÓ ESZKÖZ ÉS A KÉZFERTŐTLENÍTŐ SZEREK HASZNÁLATA KÖTELEZŐ.

 

A hivatalt csak egészséges emberek látogathatják.
A 2 méteres távolság tartása kötelező.

 

Elektronikus ügyintézés esetén a hivatalos kérelem nyomtatványok a www.hajdusamson.hu oldalon is elérhetőek.

Az elektronikus ügyintézés folyamatosságát és zökkenőmentességét továbbra is biztosítjuk!

További információk a korona-vírussal összefüggésben: https://koronavirus.gov.hu/

 

Hajdúsámson, 2020. november 9.

 

                        Antal Szabolcs s.k
                            polgármester

dr. Danku József s.k.
jegyző